- Loading-

Tak powstawało makigami

Stale pracujemy nad jego rozwojem

Pracę nad systemem rozpoczęliśmy na przełomie 2014/2015. Makigami powstaje w oparciu o japońską metodykę doskonalenia procesów.

Po blisku dwóch latach pracy nad systemem realizujemy pierwsze wdrożenia w firmie Loyalty Partner (Payback) oraz Urzędzie Miasta Stołecznego Warszawy.

Jako startup rozwijamy się szybko i planujemy pierwsze wdrożenia u klientów na rynkach zagranicznych w 2018 i 2019 roku. Będziemy uczestniczyć w wielu targach na 5 kontynentach w nadchodzących miesiącach.

Makigami ma podnieść wartość Twojego Biznesu

DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ

Budujemy zespół w oparciu o chęć wspólnej i wzajemnej nauki oraz dzielenia się wiedzą, ustawicznego doskonalenia sposobu w jaki pracujemy

PRACUJEMY Z WIELOMA EKSPERTAMI

Współpracujemy z ekspertami zewnętrznymi

TWORZYMY ZAAWANSOWANE NARZĘDZIA

Prowadzimy projekty w oparciu o wiele narzędzi

Kariera: Wyzwania i Szanse

Jesteśmy na początku naszej drogi. Jeśli chcesz mieć wpływ na dalszy rozwój makigami i naszej firmy to jest to dobry moment. Zespół tworzymy w oparciu o osoby kreatywne, pracowite i lubiące wyzwania. Zachęcamy do kontaktu jeśli podoba Ci się projekt, chciałbyś się zaangażować i przede wszystkim wesprzeć nas swoimi mocnymi stronami.

OBECNIE POSZUKUJEMY DO ZESPOŁU WDROŻEŃ I TECHNOLOGII:

Inżyniera Scala

Szukamy doświadczonego programisty języka Scala i inżyniera nowych technologii znającego się na zagadnieniach integracyjnych. Inne technologie jakie wykorzystujemy to akka, cqrs, event sourcing, nosql.

Programisty aplikacji mobilnych

Rozwijamy aplikacje natywne na systemy IOS oraz Android.

Konsultantów wdrożeniowych / Analityków Biznesowych / Cała Polska

Szukamy analityków biznesowych lubiących pracę z klientem, prace wdrożeniowe, podróże służbowe. Do głównych zadań należeć będą wdrożenia aplikacji biznesowych w oparciu o Makigami.

DO ZESPOŁU OBSŁUGI KLIENTA I SPRZEDAŻY:

Opiekunów klientów / Cała Polska

Do głównych zadań naszych accountów należeć będzie wsparcie powdrożeniowe, rozwiązywanie problemów klientów i doradzanie w zakresie wykorzystywania zaawansowanych funkcjonalności. Nie mniej istotne na tym stanowisku jest nawiązywanie relacji z klientem, zbieranie wymagań i potrzeb klientów.